onsdag, oktober 31, 2007

Nu är det dags igen...

En liten fågel flög förbi och viskade i mitt öra att det minsann vankas kärlekskalas den kommande lördagen.
Därför är alla som vill inbjuda att deltaga i:

Kärlekskalaset 3 - I Bacchi Bastu!

Om ni är intresserade av att komma är det bara att höra av sig till mig, Märg.

Jag har dess utom, till min stora sorg, hört ryktas att två av Sveriges tre värsta härjare inte kommer närvara (ve och fasa!) så om ni tror att ni kan mäta dig med dessa tu får ni mer än gärna hjälpa mig att riva loss Åkersberga från kartan.

Vi ses i syndens näste.

Märg

5 kommentarer:

Svedski sa...

Mmm, mycket dåligt.

Nyllet sa...

Jag tycker kalasets namn verkar förvanskas lite hela tiden

Märg sa...

Hur löd det från början? Låt höra alla versioner!

Nyllet sa...

Bukkachus; Vår härskare! - I Bacchi Bastuklubb - De' där Bacchii Nakenkalas osv

Svedski sa...

Synd att Rävspel inte spelat in Gråsvärdens off-lajv march än >.<