tisdag, oktober 23, 2007

Bajs överallt

Ja, då sitter jag då här och skriver på Emilias mac, vilket är rätt spännande, men jag lär mig mer och mer. Messt problem är tangentbordet, som är utformat fel. Eller snarare, det är alltid ovant att använda tangetntbord som ser ut på ett annat sätt än ens egna...

Hursomhelst, jag har precis hennafärgat Emilias hår, så det ska bli spännande att se vad resultatet blir om ett tag (två timmar närmare bestämt). Imorgon ska vi träna kickboxning borta i Nacka, har vi tur kommer Slåsan med också, vi ska precis ringa henne.

I övrigt kan jag berätta att Paul, min klasskompis som jag råkade dissa i fredags då jag låg bakis i Oskars lägenhet tillsammans med de andra två ligrarna, var förvånad över att någon som jag skulle kunna bli så bakis XD Fett roligt. Jag försökte återberätta hur mycket jag drack, och lite av misären dagen efter, och han upprepade bara hela tiden att han inte såg mig som "en sån" ungefär. Fett kul!

Nu ska jag se var Slåsan säger, och så ska vi se vad Emot och jag hittar på medan vi väntar att håret ska verka klart.

(Alltid lika roligt att lyssna på när folk ger vägbeskrivningaråt folk till ställen de aldrig varit på!)

Inga kommentarer: