lördag, oktober 27, 2007

Reklam

Helgen blir splittrad, vi roar oss på olika ställen i landet. I och för sig vet jag inte om Slåsan och Emolika planerar att hitta på något ihop men jag drar iväg till andra sidan landet, till Göteborg.

Här tänkte jag mest göra lite reklam för vad som händer på söndag.

  • Lajvmodevisning! (genrep)

Ett kärt inslag i lajvkulturen! (I alla fall i Stockholm) Det börjar klockan 19.00 och kostar 30 kronor (iställt för de vanliga 100, om jag minns rätt), och kommer vara på Föreningsgården i Täby Centrum. För mer info, kontakta Hanna (Neongeisha på helgon och bilddagboken).

  • ConsSpirare

Klockan 21.20 börjar serien Sanningen om Marika som hänger ihop med ConSpirare, se deras hemsida.

Ja, det var väl ungefär det! Nu ska jag packa färdigt!

Inga kommentarer: