tisdag, december 04, 2007

Lite uppdatering

Det var ett tag sen det uppdaterades här, men det har inte hänt så mycket... Jo, det var barnkalas hos Johan förra helgen, men det har vi av någon anledningen inte skrivit något om! Det var hur som helst väldigt najs och trevligt, med fiskdamm, glass, ballonger, och massa roligt!

Nu i helgen var jag hos Emilia på lördagen. Umgicks lite med hennes familj och grannar, sen kollade hon, jag, hennes syrra och sonen i grannfamiljen på Leon. Vi började titta halv tolv XD Men det var väldigt trevligt!

Dagen efter skulle vi åka förbi min gudfars familj och lämna lite saker, eftersom de ändå bor i närheten av Emilia, innan boxningen. Vi blev kvar där hela eftermiddagen istället:P Tydligen går alla min gudfars tre barn på samma grundskola där Emilia har gått, där hennes syster går och där hennes mamma jobbar som fritidspedagog! Roligt värre!

Nu, helgen som kommer, är det dags för Tirads julgästabud! Det lär bli trevligt och najs! Jag hoppas bara att vädret inte blir värre så att jag kan ta bilen, blir jobbigt annars.

Hursom, vi får se hur det blir!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jahaaa var det leon ni såg? trodde det var fares fares leo... :P

Svedski sa...

Eh, okej? Vad är det för film? Jag sa ju leon :P