måndag, juni 16, 2008

Sega jävlar!

Jo, tack jag vet, och nu är inte direkt bästa tillfället för mig att köra en uppdatering heller. Klockan är tjugo över ett, jag borde sova eftersom jag varit på lajv sen tisdags och knappt sovit något samt att om pappa vaknar en gång till kommer han flyga i taket. Dåligt.

MEN! Vi lever! Lever och frodas fast på rätt olika håll, och inte verkar det som om det kommer bli någon vecka i sommar med riktigt jävla ligerhärj heller... Slåsan kommer saknas på Arvika och Medeltidsveckan och under Ödesväv är Emolikan bland Stormbryggingarna istället för Vindfolken.

Fast tro inte att vi dött ut, nejnej! Vi kör hårt när vi väl får tillfälle istället!

Vi har skaffat en mini-liger också, måste jag be om att får berätta! Mer om honom, med bilder, kommer senare.

Utöver mini-ligern måste jag också delge att jag, Svedskin, är den enda kvarvarande singel-ligern... Tråkigt men sant... Emolikan hittade sig en teaterapa och gjorde ett magplask och vips så fanns det bara en liger att åtrå om man vill komma någonstans med det hela. Kan vara att det är därför bara jag skriver här...

Äh, hursom, mer updates senare, puss och knull!

Inga kommentarer: